Tillbaka

Hejsan igen, har varit borta sen i onsdags så inte haft tid för att sitta vi datan tyvärr :/
Har inte något o berätta om det direkt, men min kusin fick en son i fredags.
Han va så sööt, ville typ bara ta med honom hem :love:

Passar på o blogga lite snabbt nu, har fullt upp hela dagen.
Ska snart fixa frukost, typ en sallad tror ja.
För blir att dra ut sen,
och vid 16.00 ska jag cykla ut till stallet, tar typ 20 min.
Sen blir de att rida "Jas" när jag kommer dit.
När ja är klar där blir det att cykla hem igen skit kallt,
men vad gör man inte för ponnyn :(
Kommer hem vid halv 7 ungefär.
Hinner äta o byta om!
Vid 7 ska jag ut och gå i 1 timme o 30 min med bästa hunden "T" ;P
Efter det blir det hem o gymma.
Sen hoppas jag att jag kan ta de lugnt framför tvn,
o sen sova tidigt blir det idag :D

Puss puss

/jessicakarlstrom
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!