orkar inte mera...

Nyss varit på en rättegång för o stötta min farmor, ja ville bara spy när jag satt där inne.. 
Det satt poliser överallt.. ååh blir galen! 
Jag vill inte ens tänka på vad som kommer hända mig.
Efter allt som hänt den senaste månaden, jag känner inte ens igen mig själv längre??!
Vet inte vem jag är längre, allt börja när jag fick höra va som hänt min farmor.
Då skönk jag ner på botten.
När polisen ringde o sa att vi skulle komma, grät hela vägen till dig. 
Glad att de inte va nå värre som hänt, du kunde legat död eller vad som hellst. 
Aja det är klart med den saken nu.. 
Men den 16;de ska jag ner till polisen o bli förhörd, angående en gubbe som gjort lite saker emot mig och 3 kompisar. 
Sen blir de rättegång igen för de han gjort mot oss. 

Sen så blir det rättegång för en sak jag och en kompis gjorde en kväll när vi var fulla. 
Ingenting jag tänker gå in på, då ja inte tycker andra har med de och göra. 
Men dom som läser polisens sida vet nog. 

Aja, mitt liv är upp & ner helt nu... 
Vet inte vart jag ska ta vägen längre. 
Allt känns bara skit, känns aldrig som jag kommer bli den ja va förut. 
Kan inte ens prata med min mamma om saker, får ljuga om precis allt för det inte ska bli bråk. 
Är så less på allt, vill bara gräva ner mig. 
O döööö  
/jessicakarlstrom
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!