Glaaaaad

Hej alla, gick till stallet idag med vovven "D" mockade o fixade vatten o maten till ponniin "J"
Tog även in "J" o borsta honom så ja slipper borsta så mycket imorrn ;)
När ja va påväg hem, hade typ gått 200 meter så kommer "Ma" och kör förbi mig. 
Hon stanna o prata o hon ville att jag skulle komma förbi henne imorrn efter att jag varit i stallet o fixat "J"
Så nu har jag 3 stall planerade imorgon :)
Ska även prata med "Ma" om jag kan börja jobba hos henne :D 
Har praktiserat hos henne förut, o hon behövde tydligen hjälp så :)
Sen gick jag till emelie o emelie o prata med dom lite innan jag drog hem! 

tjaråååå alla... puss
 
/jessicakarlstrom
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!