Långt inlägg

Hejsan :D
Har varit dålig på att blogga nu igen,
känns sådär.
Men ah ska försöka skärpa mig nu o försöka blogga varje dag :)
I Fredags åkte jag till Salbohed ungefär,
o träffade "C" som va hemma på besök.
Va riktigt kul,
hon har varit riktigt saknad,
har inte träffat henne på 5 månader liksom? :o
Som sagt sov hos henne till Söndagen (:
Men nu ska ja skriva lite kort som sagt,
va vi gjorde o så :)

Fredag: Jag va i stallet på morgonen,
kom hem vi ungefär 2.
Satt hemma till ungefär 5,
då åkte jag till bästa "C"
Vi gjorde inte så mycket direkt,
vi tog de lugnt satt vi datan o sen kolla vi film :)

Lördag: Vi vakna vi ungefär 7?
Fett tidigt för o vara jag,
ja brukar liksom aldrig vakna innan 11? :s
Vi åt frukost vi ungefär 8?
Sen vi 9 skulle vi gå ut o gå med 2 utav hennes hundar,
vi han gå ner till vägen o typ upp på en grusväg,
så efter 100 meter typ ser vi någonting.
O de är vargar så vi skynda oss tillbaka hem till henne.
Vargarna bor i skogen bakom deras hus,
men vem tror att man ska få se dom liksom? :s
De va 2 stora o 2 ungar.
När vi kom hem till henne igen så hämta vi hennes mamma som sov,
o hoppade in i bilen för o åka o ta kort på dom.
Men dom va borta då,
troligen gått in i skogen igen :(
Fett me trist liksom,
när man hade chansen att ta kort på dom ju :/
Sen drog jag hem vi halv 2.
Ja åkte till Gåvan o läma några fåglar,
"M" följde även med dit.
När ja kom hem tog ja med båda hundarna ut,
O "M" följde med.
Vi drog och träffa "C" som var hos sin mormor :)
Stog o snacka ett tag där, sen vi 20 i 10,
drog jag hem med hundarna själv.
Och så kom "C" och hämta mig vi ungefär 11.
När vi kom tillbaka till "C" gjorde vi inte något specielt direkt.
Men vi 12 skulle jag "C" och "J" ta en nattcigg.
O precis när "C" hade gått in o jag o "J" stog kvar ute,
hörde vi ett morrande max 5 meter ifrån oss.
"J" skriker för han tror de är hundarna,
men dom va inne i sina boxar redan så va inte dom.
O då fatta vi att de va vargarna som va på gården,
så nära oss.
Jag vart skiträdd,
liksom dom kan ju atackera :s
Så sprang in o "J" va kvar inne.
Men han kom in iallafall sen så :)
Sen hände de inte så mycket mera vi gick o la oss typ efter de :)

Söndag: Vakna vi 8!
Drog med "C" och hennes mamma till Sala,
vi skulle kolla när hennes lillebror "T" spelade hockey
Han va grymt duktig :D
Sen efter de drog vi vidare till affären,
ungefär kl 10.30
Sen drog vi till deras Mormor o Morfar o fika
Vi vart kvar där till ungefär halv 12
Sen åkte vi till Salbohed hem till dom igen,
vi gjorde inget specielt,
lekte lite med valparna.
Och åt.
Sen vi 3 vart jag hämtad, så nu får ja itne träffa min fru på typ 2 veckor..
Kan bli längre :(

Måndag: Jag var i stallet,
o ut med hunden.
Träffa även "E"

Idag har jag inte gjort något typ..
Varit i stallet o sen bara tagit det lugnt..

Det vart långt, förlåt :p

 

Puss

/jessicakarlstrom
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!