Städat!

Shoo alla! :D
Vakna 05.00 idag, kunde inte somna om..
Skit jobbigt, ville verkligen inte gå upp vi den tiden.
Iallafall gick upp då och diskade o koka kaffe,
inge så kul direkt :(
Men ah va gör man inte för o fördriva tiden?!
När jag va klar med de kollade jag tv, o hoppades på att bli trött.
Men som vanlig så funka de inte?
Så börja städa köket o hallen vi 09.15 ungefär, skurade och damsög.
Sen vi ungefär 13.00 så gick jag och la mig, och somnade :)
Vaknade vi 19.49 av att pappa fråga om jag skulle ha mat,
så gick upp o åt, o nu har jag varit vaken sen dess.
Men nu ska jag sova, så jag orkar upp vi 10 imorgon.
Natti :D


/jessicakarlstrom
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!