FREDAG!

Hejsan alla glada :D
I torsdags gick jag hem till "E" och tog en cigg o snackade lite,
var där i ca 2 timmar tror jag.
Ja va sjukt övertrött så slutade med att jag gick hem med huvudvärk! :p
Kunde inte sluta garva, o jag garva åt allt.

Sen idag o igår har de inte hänt något roligt,
har bara varit hemma o tagit det lugnt.
Nästan bara sovit :o
Men de är skönt o göra det ibland också,
har inte kännt mig så bra dom senaste dagaran.
Sen idag hitta jag någon läskig knöl i nacken typ :s
Den gör skit ont! :(

Men ah som sagt är Fredag idag,
och imorrn kommer 2 hundar hit. :D
Ska sitta hundvakt,
till söndag
Så blir väll inte direkt att göra något i helgen,
då jag måste passa dom!

Nu ska jag fortsätta kolla tv ni får ha de så bra :D
Kanske lägger ut lite bilder imorgon om jag orkar o hinner!
kram :)

/jessicakarlstrom
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!